Zpravodajství
- Podrobnosti
- Kategorie: Postřehy a komentáře
Aktualizováno 6.12.2019: Stížnost na Google – Ochrana soukromí veřejné osoby ve veřejné budově v ohrožení?
Vážený uživateli Jan Šinágl, chceme vás upozornit, že jsme obdrželi stížnost na porušení ochrany soukromí týkající se vašeho obsahu: https://www.youtube.com/watch?v=680g0AJWMfs Informace, která byla nahlášena jako porušení ochrany osobních údajů, se zobrazuje v čase 0_00-1_19. (5.12.2019) ...
* * *
Pod tímto titulkem píše iDNES o dalším z mnoha soudů podivného společenství na „záchranu nezachránitelného“. U OS Praha 7 byli přítomny pouze dvě osoby v místech pro veřejnost – redaktor iDNES a autor těchto řádek. Níže video ze stejné scény natočené na videu iDNES. Pouze na něm je k poslechu tykání Martina Michala, nazývajícího mne primitivem. Na XaverTV zpochybňoval i jeho duševní zdraví… Níže už věcněji, bez nezvladatelných emocí a pudů, aby se nezapomínalo…
Facebook už také zareagoval. To umí vymyslet jen český člověk – neurážlivě a přitom vtipně. Málem se mnohdy vypoví vše, kdy pozadu nezůstávají i některé komentáře.
- Podrobnosti
- Kategorie: Z naší korespondence
Vážení přátelé,
dostal jsem, stejně jako vy, dopis pana Šinágla. Není pro mne žádnou záhadou, proč tento člověk útočí právě na náš spolek. Stačí si přečíst naše stanovy a vše je jasné. Jsme spolkem, který se snaží hájit zájmy důstojníků, praporčíků a občanských zaměstnanců, kteří byli protiprávně vyhozeni z armády v letech 48 - 89. Nejsme a ani nechceme být těmi, kteří zasahují do politického dění v této zemi. Nejsme a ani nechceme být těmi, kteří zasahují do dění v jiných spolcích. Pan Šinágl ve svém dopise zmiňuje dost pohrdavě pana Vodičku. Ten vede ČSBS, jehož mnohatisícová členská základna je tvořena lidmi osobně spjatými s bojem proti fašismu a nacismu. Členové aktivně pracují s mládeží, chodí do škol, budují a opečovávají památníky, pomníky, pamětní desky hrdinů i obětí boje s německým nacismem, starají se o pietní místa, spjatá s touto kapitolou našich dějin. Já sám jsem členem tohoto spolku, protože můj otec bojoval proti Němcům a jejich spojencům v Africe i v Evropě a já jsem na to hrdý. Že to pana Šinágla nadzvedává, to je jeho problém, nikoli náš.
- Podrobnosti
- Kategorie: Ze zahraničního tisku
V letech 1989/1990 chtěl prezident Havel udělit sudetským Němcům en bloc československé státní občanství…
Naši čeští spoluobčané se postupně zotavují z omamných oslav. Před třiceti lety Češi nebojácně dokonce až „hrdinský“, jak je denně masivně mediálně připomínáno, svrhli komunismus. Ani slovo o předchozích událostech v Maďarsku, Polsku a středním Německu. Gorbačovi a jeho zřeknutí se násilí je úmyslně zamlčováno. Česká společnost připomíná „zabarikádovanou kulku“, která se zabývá téměř výhradně sama se sebou. Jako antidepresivum (k útěku od své vlastní odpovědnosti) se používá vlastní kultura - uvedl polský novinář a spisovatel Mariusz Sczygiel o Češích ve svých knihách. Zapomenuté jsou poslední svobodné volby v roce 1946, kdy se komunisté v Čechách a na Moravě stali nejsilnější politickou silou.
- Podrobnosti
- Kategorie: Z naší korespondence
Jedna studentka ze Žebráku mne požádala pro svoji disertační práci o odpovědi na své otázky. Myslím si, že zaujmou nejen žebrácké občany. Nemyslím si, že by se odpovědi na podobné otázky v jiných městech a obcích v principu o mnoho lišily…
- Podrobnosti
- Kategorie: Postřehy a komentáře
Gestern Drang nach 0sten. Segodnja napravlenie na Zapad.
Červená nit se vine staletími v ruské povaze. Jde o zcela jiné vnímání reality a rozhodování nežli je tomu v jiných částech světa. Východní Slované nikdy neměli možnost ať dobrovolně nebo násilím seznámit se s vývojem civilizací v jiných částech světa včetně Evropy. Od samého počátku svého pozvolného příchodu do východní Evropy odněkud z Povolží či Podněstří měli co dělat s „civilizacemi“, dají-li se tak nazvat, protože neměly svá města, sídliště ani svoji zaznamenanou historii i když zde žili a vládli daleko před Kristem. Byly to divoké kmeny, které se pohybovaly podle ročních období po evropsko-asijské tabuli jako samovládci. Kam přišli považovali vše za své. Podobně jednali s kmeny, které svým odlišným naturelem, usazovat se a čekat na příští úrodu byly zcela novým prvkem v této nedozírné oblasti. Tehdejší divoké kmeny je přirozeně považovaly za své poddané, kořist, majetek.
Read more...