Milí přátelé a bývalí studenti,
čtěte, abyste si uvědomili, jaké krásné věci byste dnes mohli studovat! Ne takové blbosti jako strojařinu nebo chemii nebo ekonomii jako za komančů! Kdo bude pracovat? Chceš být vzdělanec s titulem, přečti si dole výběr oborů : V největším (a jediném) učilišti na Vsetíně nepřijali letos do učebního oboru ZEDNÍK ani jednoho učně!!! Zato neziskovky už existující (nebo desítky či stovky těch, které teprve vzniknou), mají o podhoubí postaráno. Univerzita v Olomouci se stará o odbornost mladých například v těchto oborech:
Univerzita Palackého - studijní obory (ověřeno!)
„Centrum pro studia komiksu“
„Katedra politologie a evropských studií“
„Katedra sociologie, andragogiky a kulturní antropologie“
„Administrativně právní klinika“
„Antidiskriminační právní klinika“
„Environmentální právní klinika“
„Lidsko právní klinika"
„Právo pro každý den – Street Law“
„Právní klinika ombudsmanské praxe“
„Právní klinika sociálních práv“
„Studentská laboratoř lidských práv“
„Centrum prevence rizikové virtuální komunikace“
„Katedra aplikovaných pohybových aktivit“
,,Katedra přírodních věd v kinantropologii“
„Katedra společenských věd v kinantropologii“
„Právní klinika uprchlického a cizineckého práva“
Dokážete si někdo představit uplatnění absolventů těchto oborů?!?
A aby to nebylo Praze a Univerzitě Karlově lito - tak niže jsou "inteligentni" témata závěrečných prací (veřejně dohledatelné na netu), přečtěte si je všechny a pak se zamyslete, co asi budou tito absolventi dále dělat, čím obohatí společnost... úroveň školství a vzdělání obecně klesá a to včetně univerzitního - možná záměrně - dementi bez vlastního mozku jsou lépe ovladatelní... všeobecné znalosti a vlastni názor jsou luxusní zboží, které se nachází i mezi sockami a bezďáky, kteří prošli ještě pořádným školstvím za socíku a lehce po něm... máme se na co těšit... a je otázka jestli ještě školy a
univerzity stoji vůbec za povšimnutí a ztrátu času tam... :-) a jak je možné, že na toto jdou finance z Ministerstva a potvrdí jim tak nesmyslné obory???!!! :-( Co na to ministři školství a nebo kultury ? ? Co na to vy- národe ? ?
-------
Vysokoškolský titul získáte v oboru :
Současný život "superžen" po zániku primární rodiny Hanáková, Šárka (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 17. 9. 2018
Žárlivost u heterosexuálních a homosexuálních žen Hochová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 13. 2. 2019
Souvislost mezi osobností majitele a behaviorálním profilem jeho kočky Žežulková, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 30. 1. 2019
Když muži tančí. Konstrukce maskulinity ze strany mužských aktérů pole dance Postránecká, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 13. 2. 2019
Výskyt sexuálního obtěžování studujících na českých vysokých školách v roce 2018 - porovnání s výzkumem z roku 2008 Dvořáková, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 13. 2. 2019
Strategie seznamování homosexuálních mužů Jakešová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 13. 2. 2019
Konstrukce otcovství v předporodních kurzech pro heterosexuální páry Janoštíková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 14. 2. 2019
Subjektivní pohled českých žen žijících v pražské čtvrti X na počátku nového tisíciletí na mateřství. Hodnota, společenská nutnost nebo zátěž?
Čeňková Součková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 12. 2. 2019
Činnost nevládních neziskových organizací v oblasti předškolního vzdělávání pro sociálně znevýhodněné a jejich role v inkluzi romských dětí Kozáková, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Reflexe fenoménu sexuálního obtěžování českými herečkami v kontextu kampaně #MeToo: případová studie Kosková, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Legitimizace veganství v přátelském vztahu
Koudelková, Aneta
Orgasticita žen pod vlivem sexuální a partnerské zkušenosti
Krejčová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2019)
Datum obhajoby: 21. 1. 2019
Mediální diskurzy sexuálního obtěžování v českých společenských časopisech
Sychrová, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 7. 9. 2018
Rodičovství a genderová dělba rolí v rodině
Štefanová, Jarmila (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 7. 9. 2018
Afektivní komponenta postoje vůči vybraným menšinám
Šoupalová, Sára (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 19. 9. 2018
Individuální rozpoznávání neznámých jedinců u papoušků šedých
Valentová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Pohled dvou generací na manželství homosexuálních párů
Kolmanová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 20. 9. 2018
Žárlivost u homosexuálních žen
Hochová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 20. 9. 2018
"I Češky chtějí být krásné všude" Labioplastika - představy o estetice a tělesné způsobilosti vagíny
Hutarová, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Genderová analýza neziskových organizací poskytujících služby příchozím
Michálková, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Registrované partnerství osob stejného pohlaví v České republice - institucionalizace a proměňující se postoje veřejnosti
Keltošová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Ženská národní rada, propagátor ženské emancipace
Ledererová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 18. 9. 2018
Politizace sexuality v Jihoafrické republice
Ptáčníková, Iveta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 18. 9. 2018
Tělo pod dohledem. Tělesnost a sexualita v próze Krásné zelené oči.
Levy, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 18. 9. 2018
Opakované mučení nedokonalého těla. Specifika cvičení ve fitness centru z genderové perspektivy. Psotová, Helena (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 17. 9. 2018
Sexuální reakce žen na nahé mužské postavy v různých stadiích vzrušení Čiženkova, Alena (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 13. 9. 2018
Vizuální aspekty individuálního rozpoznávání u papoušků šedých Prikrylová, Katarína (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 13. 9. 2018
Konzistence a vliv otců na výběr partnera u heterosexuálních žen Kristýna Taskovská, (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 13. 9. 2018
Referenční význam slov při komunikaci člověka a psa Stemmerová, Lucia (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Datum obhajoby: 13. 9. 2018
Formování a povaha vztahů mezi neziskovými organizacemi a státem Případová studie Meta, o.p.s.
Richterová, Natálie (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
Spolupráce a konkurence neziskových organizací pracujících s migranty v Praze.
Pračke, Šimon (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)
* * *
A můj komentář: Do prdele co je to za důležitý studijní obor ta KINANTROPOLOGIE ? Že to nevím já - no budiž, třeba jsem jen blbej, ale neví to ani slovník cizích slov, ani Wikipedie česká, ani anglická. Takže nějaké ty kinantropology určitě nutně potřebujeme.
Jo, a budu se muset taky zamyslet nad behaviorálním profilem mé kočky a nad politizací sexuality v Jihoafrické republice. A zcela vyhraněnou představu o estetice a tělesné způsobilosti vagíny už dávno mám.
Da zdrávstvujet neomarxistický debilizmus !!!
De: mgr
Od: H
P.S.
Omlouvám se za použité vulgarismy, některá „tvarosloví“ a jistou emotivnost autora, nekorespondující s proklamovanou tzv. "korektností". Věci je třeba někdy nazývat pravým jménem ve víře, že zdravý rozum nebude umlčen a lidé se opět navrátí k jeho používání.
J.Š. 8.12.20189
Komentáře
Je úsměvné, jak mlčením přecházíte poukázání na fakt, že svým smýšlením se nijak nelišíte od totalitních zřízení, jak mlčením přecházíte oponenturu a reagujete afektovanými výpady.
* * *
sinagl.cz/.../...
sinagl.cz/.../...
V publikovaném textu jsou kde informace, "které by mohly autorovi způsobit potíže"? Tedy krom toho, že by bylo známo, kdo je onou osobou s velmi omezeným rozhledem.
Odezvu od úřadů ani kohokoliv jiného nemůžete očekávat, jestliže je oslovujete stylem komunikace, který tu prezentujete. Afektovaná hysterie jedince s pocitem nedocenění.
Roky zveřejňuji závažné kauzy, oslovuji úřady, instituce. Žádné nepomohly - vše je jen jako - kdy se úředník zbavuje odpovědnosti naplňováním formálnosti zákona, ne jeho duchem a hledáním spravedlnosti.
Vymezujete se proti totalitě, současně však ztotožňováním se s textem kádrujete vysoké školy a jejich studijní programy, určoval byste, co se má studovat a co se nesmí studovat, čímž zasahujete do svobod jak akademických, tak osobních. Přesně, jak se dělo a děje za totality.
Dalším paradoxem je, že se vymezujete i vůči pracovištím, která vzdělávají odborníky a současně poskytují pomoc občanům, jsou-li vystaveni bezpráví. Přesně, jak se dělo a děje za totality.
A když narážíte na podpis – kde je podepsán diskutovaný text?
Odhlédnu-li od tristní formy komentáře (způsob vyjadřování, stylistika), pak hned obsahem úvodu autor sám sebe diskvalifikuje. Hovoří o oborech, a to opakovaně průřezem celého textu, ovšem vyjmenovává katedry a další univerzitní pracoviště. Obor a pracoviště samozřejmě nejsou totéž, nelze je slučovat, jak činí autor. Stejně absurdně postupuje autor i dále, kde klade rovnítko mezi obor a název diplomové práce. Nonsens.
Autorem uváděné "obory" jsou mnohé etablované desítky, ba i stovky let, a tvoří základ vzdělání společnosti s rozmanitým praktickým využitím. Že autorovy omezené rozhledy nedokážou postihnout význam a využití společenskovědn ích a humanitních oborů, neznamená, že jejich využití neexistuje. Existuje a dovolím si tvrdit, že se s ním autor denně setkává, jen si to neuvědomuje.
Autorova premisa o zbytečných vysokoškolských oborech a chybějících dělnících či technicích je klišé. Jak je tato fráze otřepaná, tak je hloupá, postrádající logiku. Kdyby dotyční měli zájem o technické obory nebo řemeslo, tak by se jim věnovali. Ale oni ten zájem nemají, nemají potřebnou zručnost, proto se věnují jiným oborům, pro něž mají nadání, o něž jeví zájem. Autorovi očividně nedochází, že každý je individualita s odlišným umem, odlišnými dovednostmi, dle kterých se dále profiluje. Těžko ze zedníka či instalatéra vychovat právníka či lékaře a naopak.
Shrnutí závěrem: Autor ve snaze dehonestovat jiné, udělal největšího hlupáka ze sebe samotného. A stejného hlupáka ze sebe dělá i ten, kdo se nekriticky s tímto textem ztotožňuje a dává mu veřejný prostor.
Na tento rok starý článek reaguji, protože jej dnes nalinkoval D-FENS do záhlaví svého webu.
děkuji Vám za reakci. Jedná se o převzatou korespondenci. Autor konstatuje momentální neznalost tohoto výrazu. Význam si jistě na Google či Wikipedii později zjistil, tak jak činí miliardy lidí po celém světě, tedy jistě i Vy, když něco neznají či nevědí.
Ke stavu českého školství připojuji odkaz na právě vyšlý článek - sinagl.cz/.../...
Klidný Advent
S pozdravem
Jan Šinágl
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.