… Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi, říká jedno starodávné haiku, které počítá s existencí boha. V moderní době boha nahradili komunisti, a těm je také dovoleno vše. Když komunisti zabíjejí spoluobčany, říká se tomu zostřený třídní boj, porušování leninských norem stranického života, důsledek třídně rozděleného světa či jen tak všeobecně přehmat. Ale když někdo zabije nějakého komunistu, říká se tomu vražda. Komunisti měli k vraždění (a dodnes mají) speciální teorie: budování beztřídní společnosti, odstraňování vykořisťování člověka člověkem, kácení lesa s odletujícími třískami, likvidace vykořisťovatelů, historicky neúprosný dialektický materialismus, změna kvantity v kvalitu, likvidace pověr a zpátečnictví. Z pilnosti jistě můžete přidat další vědecké teorie, proč komunisti mohou vraždit, aniž by byli vrahy. Jsou to bojovníci. Kdo vraždil komunisty, neměl vědecké teorie žádné. Proto je vrahem. …
Haiku
Diář Karla Steigerwalda
Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi, říká jedno starodávné haiku, které počítá s existencí boha. V moderní době boha nahradili komunisti, a těm je také dovoleno vše.
Když komunisti zabíjejí spoluobčany, říká se tomu zostřený třídní boj, porušování leninských norem stranického života, důsledek třídně rozděleného světa či jen tak všeobecně přehmat.
Ale když někdo zabije nějakého komunistu, říká se tomu vražda. Komunisti měli k vraždění (a dodnes mají) speciální teorie: budování beztřídní společnosti, odstraňování vykořisťování člověka člověkem, kácení lesa s odletujícími třískami, likvidace vykořisťovatelů, historicky neúprosný dialektický materialismus, změna kvantity v kvalitu, likvidace pověr a zpátečnictví.
Z pilnosti jistě můžete přidat další vědecké teorie, proč komunisti mohou vraždit, aniž by byli vrahy. Jsou to bojovníci. Kdo vraždil komunisty, neměl vědecké teorie žádné. Proto je vrahem.
Takto si stojí Mašínové. Po Topolánkovi jako před ním. Největší pokřik, když je Topolánek vyznamenal, spustili právě komunisti. Asi se nechtějí o privilegium, že zabíjet spoluobčany mohou jen oni, s nikým dělit. Členové skupiny bratří Mašínů zabili dva esenbáky a jednoho ozbrojeného pokladníka, který na ně chtěl vystřelit.
Ve východním Německu zabili čtyři z 25 tisíc východoněmeckých policistů, kteří je pronásledovali a chtěli je zabít. Další čtyři východoněmecké policisty díky chaosu a zmatkům zastřelili jiní východoněmečtí policisti. Celkem tedy Mašínové zabili sedm ozbrojených komunistů. To vede dnešní komunisty a mnoho dalších občanů k nejrůznějším úvahám o tom, že to byly vraždy a jejich pachatelé že byli vrahy. Sám předseda komunistů, udavač spoluobčanů, se v TV rozhněval, že máme vládu, která vraždy schvaluje a vrahy odměňuje. Měl ale držet hubu.
Komunisti zabili ve stejné době stonásobně víc spoluobčanů, převážně neozbrojených. Podobně jako východoněmečtí policisti, kteří se navzájem stříleli, zabili komunisti díky zmatkům (ideovým) i desítky komunistů. Tyto vraždy jim nevyčítejme, zavraždění komunisti si vesměs svůj ortel zasloužili, i když odůvodnění mělo být jiné.
Úvahy o tom, že komunisti byli vrazi, že vraždili spoluobčany, se vedou málokdy a komunisti sami je nevedou vůbec. Rozhodně sedm komunistů, zabitých členy skupiny bratří Mašínů, lidi rozčiluje mnohem víc než stovky lidí zabitých komunisty. U zabíjení komunistů se stále řeší, zda byla válka, zda ti komunisti osobně něco provedli, zda to byli hodní lidé a zda smí člověk komunisty vůbec zabíjet, ať už jsou vrazi jacíkoliv. Sám Paroubek píše: „Svoboda je pro mne (rozuměj Paroubka) příliš drahou a vysokou hodnotou, než aby byla potřísněna zabitím nevinných lidí.“
Těmi nevinnými nemyslí lidi zabité komunisty, nýbrž dva esenbáky, strážného s pistolí a čtyři východoněmecké policisty.
O lidech zabitých komunisty se nedozvíme mnoho. Když komunistický udavač mluví o občanech, které zabili komunisti, vášeň mizí. Tvář udavače jihne, ústa mluví mlhavě o té době tenkrát, že byla taková, že to halt byla třídní spravedlnost, že šlo také jen o nedorozumění a že se už těm zabitým řeklo pardon.
Tak o co se vlastně ještě jedná?
Říkat komunistům, že zabíjeli spoluobčany, vyvolává u nich jedinou reakci: hle, nenávistné štvaní!
Sám Paroubek říká: „Běda tomu, kdo v boji za svobodu proti násilí volí násilí.“ Má recht. Je třeba odsoudit také české parašutisty. Zabili německého občana. A bez komunistického povolení.
http://mfdnes.newtonit.cz/default.asp?cache=476421
P.S.
Také jedno z dědictví komunistů: Pane Šinágle, naše pohledy na věc se mnoho neliší. Co bylo ukradeno, má být vráceno. Ano, ale musí být nejdřív jasno, kdo je okradeným a kdo povinným. Nejsem zásadně proti restituci, ale podle mého selského rozumu jsem si představoval, že se sejdou odborníci a posoudí případ od případu všechen majetek konfiskovaný církvím po roce 1948 dle již platného zákona. Tak jak tomu bylo u soukromých majetků občanů (některé případy nebyly vyřízeny dodnes !) Ten, kdo se pokusí protestovat, je nazván kardinálem Vlkem komunistou. Ono o kostely a kláštery jde až v poslední řadě. V připravovaném zákonu je také to, že první převod restituovaného majetku bude osvobozen od daně z převodu nemovitostí. To je zajímavé, jak jsou štědří, že ? Komu to slouží ? No samozřejmě politikům, kteří už zakládají akciovky (akcie na doučitele samozřejmě), aby mohli tento majetek za pakatel od církví koupit. Proto má tato restituce tak ohromný rozměr a proto tak spěchají. Já zastávám názor 80% populace. A vox populi je "hlas boží" ! Proto bych za této politické a ekonomické situace restituce dočasně zastavil! Je to hazard s naší českou existencí. Ať už ji chápeme jakkoliv, je naše.
S pozdravem
J.J. 2.8.2012
Komentáře
Cituji Jiří Kraus:
Chtěl bych Vás pozvat do skupiny Bratří Mašínů na FB: facebook.com/.../...
Komunistické praktiky byly již vyvinutějším nacizmem.
T5ídní spravedlnost také znamenala, že advokát, který vás měl hájit vám řekl:"TO na mně nemůžete chtít, já mám čtyři děti".
Cituji Jan Šinagl:
Osobně bych spíše řešil budoucnost, ta minulost už je napsaná.
No takže ať počítám jak počítám - skopčáci zde úřadovali 6-7 let oproti 42 letům budování socialismu. Pokud tedy za socialismu nepřišlo o život 7 x víc lidí v československu zak za Německé okupace, pak byly komunisti proti němcům troškaři. Zní to blbě, souhlasím, je škoda každého života. Tedy života nevinného člověka. Vlastizrada se trestá snad všude smrtí. Zde má československá republika rezervy. Mnoho vlasttizrádců jen deportovala a nepopravila.
A propo jméno ? Ing. Jan Vémyslický . A propo Th. je farář ? Pokud ano, vysvětlete mi jak může chtít církev něco, co sama ve své Bílé knize přiznává, že nevlastnila ? :-)))))))
Problém je, že i dnes tě zastřelí na hranici do USA, pokud je chceš překročit z důvodu, že tě tam nepustí. Takže hodně věcí je stejných, jen to má jiný obal.