Vytisknout
Kategorie: Z naší korespondence

Altner TK Manes 1 160610Stejně jako po r.1948 hrozí, že svoboda voleb bude po další desetiletí již jen propagandistickou zástěrkou zakrývající bezpráví diktatury politických stran vládnoucích pod kuratelou Kremlu. S jediným rozdílem. Diktatura bezpráví pod kuratelou Kremlu bude na rozdíl od r.1948, jak se sluší na tajné služby tajná.

K volbám obecně - Ke sněmovním volbám v květnu 2010, jako jediným svobodným volbám v historii České republiky - K ústavnosti „průzkumů“ a ústavním zárukám svobodných voleb v České republice - Ke transparentní veřejné kontrole správnosti sčítání volebních hlasů v NSR jako ústavní záruky svobodných voleb - K likvidaci koalice politickou perzekucí kriminalizací představitelů koalice vydávané orgány činnými v trestním řízení za „boj proti korupci“ - Ke krajní nouzi vylučující trestnost Jany Nagyové a spol. - K politické perzekuci premiéra Nečase v ruském velmocenském zájmu - K podezření na vlastizradu Ivo Ištvána a Jiřího Langa

Výzva za svobodné volby se zákazem počítačového „zpracování výsledků“. Odhlasování rozpuštění Sněmovny, bez zákazu počítačového zpracování výsledku budoucích voleb, je národní sebevraždou rovnající se demisi nekomunistických ministrů v r.1948. Podle Ústavního soudu NSR není počítačové zpracování výsledků zárukou svobodných voleb.

 

K volbám obecně :

1.            Od voleb v USA, přes volby v Itálii, po volby v NSR, všude voliče ve světě nezajímá jen a pouze, kdy se volby konají, a jak rychle se jejich výsledky vyhlašují, ale především, zda nejsou jejich výsledky falšovány. Dokonce i v nesvobodném  Rusku voliči vědí, že není důležité jaký hlas kdo do urny hodí, ale jak hlasy voličů kdo spočítá.

2.            Je obecně známo, že i laici s odborností hekrů se z druhého konce světa dokáží nabourat do tak střežené počítačové databáze jakou má Pentagon. Co potom musí dokázat profesionálové, kteří na ruských zpravodajských školách počítačové „zpracování“ výsledku voleb kdekoliv ve světě nepochybně studují jako samostatný vědní obor.  

3.            Občané České republiky jsou snad jediní na světě, kteří ještě věří na takový zázrak, že v České republice, kde kvetou beztrestně podvody všeho druhu, jsou právě volby tou jedinou výjimkou, jejichž výsledky nelze počítačově „zpracovat“ podle „průzkumů“ nikým nevolených a nikomu neodpovědných agentur, vydávajících své průzkumy za veřejné mínění.

4.            Občané České republiky patrně naivně věří, že opakující se volební mediální show ve veřejnoprávní televizi slouží ke kontrole správnosti sčítání volebních hlasů, a nikoliv k oblbnutí voličů, že mediální fraškou předváděnou laické veřejnosti lze nahradit kontrolu zásahů profesionálních programátorů.    

 

Ke sněmovním volbám v květnu 2010, jako jediným svobodným volbám

v historii České republiky :

5.            Rozdíl mezi „průzkumy“ a výsledky sněmovních voleb v květnu 2010 je důkazem, že už od Listopadu 1989 se pod deklarací „právního státu“ v České republice volby falšují, mimo jiné i počítačovým „zpracováním“ dle „průzkumů“ agentur s neprůhlednou vlastnickou strukturou.

6.            Rozdíl mezi „průzkumy“ a výsledky sněmovních voleb v květnu 2010 dokazuje, že sněmovní volby v květnu 2010 byly jediné volby v historii České republiky, které byly alespoň zčásti svobodné. „Zaokrouhlováním“ na jednotlivých stupních volebních orgánů mohlo být i v těchto volbách dosaženo nepostižitelným způsobem rozdílu až o 8%.

7.            K čemu jinému se volby počítačově „zpracovávají“ dle „průzkumů“ agentur, než aby namísto voliči volené v rámci omezených možností elity, byla počítačovým zpracováním odevzdaných hlasů podle „průzkumů“ agentur, vydávajících své průzkumy za veřejné mínění, tedy jakoby za vůli voličů, dosazena poslušná, všeho schopná vlastizrádná lumpenelita.    

 

K ústavnosti „průzkumů“ a ústavním zárukám svobodných voleb v České republice :

8.            Ústava žádné „průzkumy“ nezná. Stanoví jasně, že politický systém České republiky je založen na výsledku svobodného hlasování voličů ve volbách. Mohou-li být zfalšované volby svobodné, potom by musely být „svobodné“ i volby za okupačního režimu!!!

9.            Přes ústavní zákaz zasahovat do politického systému České republiky jinak, než na základě výsledku svobodného hlasování voličů ve volbách, si „agentury“ média, politici a kde kdo jiný, beztrestně dovoluje pohrdat vůlí voličů dokonce i v jediných svobodných volbách v květnu 2010, a veřejnost oblbovat představou, jakoby voleb nebylo třeba, když vůli voličů „obstarají“ za voliče agentury.

10.          Od května 2010 se zveřejňují „průzkumy“ které vnucují veřejnosti pohrdání s výsledky jediných alespoň z části svobodných voleb, které se shodou okolností, díky fyzickému přepočítání odevzdaných hlasů nepodařilo v květnu 2010 vyhlásit podle „průzkumů“ počítačově „sečtených“ hlasů. Tedy jediných svobodných voleb konaných v historii České republiky. Vůle voličů je chráněna Ústavou. Pro pohrdání Ústavou by „průzkumy“ zpochybňující výsledky svobodných voleb byly v právním státě trestné za rozvracení ústavního zřízení.

11.          Že falšovat výsledky voleb nelze veřejně je notorietou. Bezpečnostní informační služba, BIS, je jediným civilním orgánem, který má ze zákona pravomoc prosazovat státní moc tajně státem organizovaným násilím, a to právě k ochraně Ústavy. Ochrana Ústavy znamená především ochranu řádného výkonu volební práva voličů ve svobodných volbách. Tajit veřejnosti neexistenci záruky, že volby nejsou pro hrozbu falšování výsledků voleb počítačovým „zpracováním“ svobodné, proto bez vědomí BIS nelze.

12.          Počítačové sčítání hlasů odevzdaných ve volbách nesplňuje, a ani nemůže splňovat, požadavek náležitě transparentní veřejné kontroly správnosti sčítání hlasů odevzdaných ve volbách, jako hlavní záruky skutečně svobodných voleb.

13.          Počítačové sčítání hlasů odevzdaných ve volbách je proto znakem nesvobody voleb s hrozbou :

- nejen tunelování státního rozpočtu vyplácením příspěvků politickým stranám za voliči ve skutečnosti neodevzdané hlasy,

- nejen hrozbou rozvracení ústavního zřízení dosazením poslušné, všeho schopné vlastizrádné lumpenelity,

- je ale především hrozbou jedné z forem politické perzekuce většiny občanů tajně státem organizovaným násilím, která jak prokázal rozdíl výsledků sněmovních svobodných voleb v květnu 2010 oproti „průzkumům“, způsobuje většině občanů psychické útrapy vnucováním jim představy, že většina občanů jsou lumpové, kteří si nechat vládnout lumpenelitou přejí, a přestože ve skutečnosti lumpové nejsou ve většině, přesto vůči lumpům a lumpenelitě je většina občanů nezávisle na svém hlasování ve volbách při nedostatku záruk svobodných voleb bezmocná.

14.          Politická perzekuce psychickým trýzněním většiny občanů vnucováním jim představy, že musí na své právo na ochranu svobody a lidské důstojnosti rezignovat před reálně neexistující většinou lumpů, znemožňujících jim ochranu jejich práva na svobodu a lidskou důstojnost hlasováním v regulerních, tedy svobodných volbách naplňuje znaky mučení pro zneužití státní moci k nelidsky krutému ponižujícícímu zacházení s voliči, které Úmluva OSN proti mučení (vyhlášená i pod č.143/88 Sb.zák) zakazuje.

 

Ke transparentní veřejné kontrole správnosti sčítání volebních hlasů v NSR jako ústavní záruky svobodných voleb :

15.          Spolkový ústavní soud NSR rozsudkem ze dne 3.3.2009 č.j. 2 BvC 3/07; 2 BvC 4/07 zakázal ve volbách, počínaje volbami do Spolkového sněmu v září 2009, nikoliv jen elektronické hlasování ve volbách, ale pro nedostatek transparentní veřejné kontroly do budoucna použití počítačů ke sčítání hlasů odevzdaných ve volbách.

16.          Spolkový ústavní soud NSR rozhodl, že mu byla prokázána důvodnost podezření, na manipulaci výsledku „patových“ sněmovních voleb v r.2005. V září 2009 se volební „pat“ neopakoval. Od zákazu počítačů ve volbách je SPD v opozici. Podle všeho od zákazu počítačů ve volbách ztratilo v Německu zásadně smysl dlouhodobě „průzkumy“ falšovat.

17.          V odůvodnění svého rozhodnutí Spolkový ústavní soud NSR výslovně poukázal na požadavek Ústavy NSR na dostatečně transparentní veřejnou kontrolu správnosti sčítání volebních hlasů při každém úkonu v postupu sčítání odevzdaných volebních hlasů. Konstatoval, že způsob počítačového zpracování výsledků voleb požadavek Ústavy nesplňuje.

18.          Konstatoval, že počítačové zpracování výsledků voleb si vyžaduje nikoliv jen obecnou vzdělanost, kterou lze požadovat na veřejnosti, ale odbornou kvalifikaci programátora.

19.          Odbornou kvalifikaci programátora nelze podle soudu, při ústavním požadavku na dostatečně transparentní veřejnou kontrolu správnosti sčítání odevzdaných volebních hlasů voliči při každém úkonu v postupu sčítání volebních hlasů, na voličích spravedlivě požadovat.

20.          Konstatoval, že podle soudu nejde jenom o odbornou kvalifikaci voličů, ale i o hrozbu zásahu do programového vybavení počítačů, která je s odbornou kvalifikací programátora lehce proveditelná, ale i s odbornou kvalifikací programátora těžko odhalitelná. Proto Ústavní soud NSR došel k závěru, že počítačové zpracování výsledků voleb záruku svobodných voleb nesplňuje.

21.          Pro úplnost třeba dodat, že proces přezkoumání počítačově zpracovaných výsledků voleb do Spolkového sněmu v r.2005, alespoň oficiálně nevzešel z iniciativy spolkového Úřadu na ochranu Ústavy, jak bylo jeho zákonnou povinností, ale z iniciativy dostatečně velkého počtu demokraticky angažovaných občanů NSR k tomu, aby si soudní ochranu své svobody a lidské důstojnosti chráněné Ústavou, i když až po téměř čtyřech letech, přece jen vynutili.

 

K likvidaci koalice politickou perzekucí kriminalizací představitelů koalice vydávané orgány činnými v trestním řízení za „boj proti korupci“ :

22.          Díky svobodným volbám fyzickým přepočítáním odevzdaných hlasů ve sněmovních volbách v květnu 2010 získala koalice oproti předvolebním “průzkumům“ největší většinu hlasů v historii České republiky vyjádřenou počtem 118 poslanců ve sněmovně.

23.          Rozdíl mezi „průzkumy“ a výsledky sněmovních voleb v květnu 2010 je důkazem, totálního selhání BIS v ochraně řádného výkonu volební práva voličů ve svobodných volbách. Tedy selhání v základní zákonné povinnosti BIS, kterou je ochrana Ústavy. Zákonné utajení činnosti BIS zakládá objektivní odpovědnost vedení BIS za výsledek, nezávisle na důkazech o její činnosti. Generál Lang měl ihned po svobodných volbách v květnu 2010 na funkci ředitele BIS rezignovat. Namísto rezignace dostal možnost výsledek svobodných voleb likvidovat.  

24.          Sněmovní volby v květnu 2010 se staly svobodnými pouze náhodou. Po prvním dnu voleb v květnu 2010 byla v pátek večer nečekaně zveřejněna zpráva, že jsem podal ústavní stížnost proti počítačovému zpracování výsledků voleb. Zveřejnění zprávy o podání ústavní stížnosti s návrhem na zákaz použití počítačů ve volbách podle německého vzoru zaskočilo nejen Paroubka, nejen agentury, nejen statistiky, ale i BIS. Šéf pohotovostního týmu statistiků Ladislav Pištora nařídil proto fyzické přepočítání odevzdaných hlasů. Ohromující rozdíl výsledků voleb oproti „průzkumům“, vedl veřejnost k požadavku zakázat agenturám plést se do voleb. Požadavku veřejnosti nebylo vyhověno.

25.          Před generálem Jiřím Langem, prosazeným do funkce ředitele BIS v červnu 2003 křišťálově úplatným expremiérem ČSSD Stanislavem Grossem, stál nesnadný úkol rozbít koalici s převahou hlasů nemající v historii České republiky obdoby.

26.          Ještě v červenci 2010 ukolébával Jiří Lang koalici i veřejnost, že v listopadu 2010 ve funkci ředitele BIS skončí. Senátní a krajské volby v říjnu 2010 se už podle „průzkumů“ agentur, vydávajících své průzkumy za veřejné mínění, a tedy jakoby za „vůli voličů“ počítačově „zpracovat“ podařilo. Jeho protektoři mohli generálu Langovi jeho selhání ve sněmovních volbách 2010 prominout, a dát mu šanci svou „chybu“ napravit.

27.          A generál Lang se snažil. Do dneška je chudák Vít Bárta přesvědčen, že mediální skandalizace VV, a v rámci ní i jeho politická perzekuce účelovou kriminalizací, byla v zájmu ostatních stran parlamentní koalice. Nikdo chudákovi nevymluví, že politická perzekuce VV byla v zájmu někoho úplně jiného. Toho, kdo má ve skutečnosti utajeně rozhodující vliv v České republice, a komu na jeho mocenské šachovnici VV momentálně překážely, a jako nejslabší článek koalice se k zahájení utajeného útoku na koalici nejlépe VV hodily. Jako potencionální hrozba monopolu BIS na utajené informace překážela i ABL. Proto byla součástí skandalizace VV i ABL.

28.          A tak přišly na řadu nejprve nastrčená „kukačí vejce ve VV“. Ty jsou nejen ve všech politických stranách napříč politickým spektrem, ale i v médiích, policii, advokacii, mezi státními zástupci, soudci, a kde nejsou? Kam se na BIS hrabe zločinecká StB s jejími předpotopními metodami špiclování. StB si mohla o mobilech a internetu nechat jenom zdát. Proruská pátá kolona umožňující vydávat politickou perzekuci za „boj proti korupci“ disponuje s jinak účinnými prostředky vydírání. Kým jiným by mohla být vlastizrádná pátá kolona utajeně vedena, než BIS?

29.          Představitelé koalice celou dobu své vlády odmítali vzít na vědomí, že ke své vládě se dostali díky zázraku svobodných voleb fyzickým přepočítáním hlasů odevzdaných voliči ve volbách v květnu 2010, který se sám od sebe už nebude opakovat. Kolikrát jsem je marně písemně varoval. Vyzýval prosadit zákaz počítačů ve volbách. Když odpověděli, tedy tak, že nesmí zasahovat do nezávislosti státních orgánů v mém soukromém sporu s ČSSD.

30.          Politická perzekuce kohokoliv v politickém zájmu strany účastnící se na státní moci prosazovaná v rozporu s čl.5 Ústavy státem organizovaným násilím není, a podle Ústavy ani nesmí být ničí soukromou záležitostí. Kdy šlo naivitu, a kdy o „práci“ BIS nastrčených „důvěrníků“ do jejich okolí musí nejlépe představitelé koalice vědět sami. Nejsou-li natolik omezení, že věří, že zrovna proti nim nezneužívá BIS zákonného zmocnění, a nejen přes mobily, ale i svými „důvěrníky“ v jejich okolí je nejenom špehuje, ale např. už jenom cenzurováním jim informací přes „důvěrníky“ s nimi i manipuluje.

31.          BIS od r.2010 nejen představitelům koalice, ale celé veřejnosti informaci, že rozdílem vzniklým fyzickým přepočítáním hlasů ve volbách v květnu 2010 se staly tyto volby jako jediné v historii České republiky svobodné, úspěšně tají. Důkazy o falšování voleb musí BIS tajit už kvůli odpovědnosti za své selhání v ochraně svobodných voleb. A „důvěrníci“ v jejich okolí oblbovali představitele koalice stejně jako přes média oblbují veřejnost.  

32.          Od voleb v květnu 2010 nejde o nic jiného, než o „přepsání“ výsledku jediných svobodných voleb, které se nepodařilo počítačově „zpracovat“ podle „průzkumů“, zveřejňovaných v ruském velmocenském zájmu na prosazení lumpenelity k ovládnutí České republiky. Perzekuce účelovou kriminalizací představitelů koalice je nezávisle na ruském zájmu konána v zájmu nevládních politických stran. Ve své podstatě je proto politickou perzekucí za mandát udělený voliči koalici v jediných svobodných volbách v květnu 2010.

33.          Proto se od voleb v květnu 2010 jako červená niť táhne protiústavní politická perzekuce nekonečným seriálem mediálně režírovaných skandálů k účelové kriminalizací představitelů koalice od Víta Bárty, přes Vlastu Parkanovou, exministra Kocourka, až po svržení koaliční vlády Nečase přepadením Úřadu vlády ozbrojenou policií vedenou státním zástupcem Ištvánem.

34.          Politická perzekuce koalice za mandát jí udělený voliči ve svobodných volbách je páchána pod legendou „boje proti korupci“. Politická perzekuce koalice za mandát jí udělený voliči ve svobodných volbách by bez podpory BIS, která má zákonem zaručeno utajení své činnosti k plnění povinnosti k ochraně Ústavy nebyla možná.  

 

Ke krajní nouzi vylučující trestnost Jany Nagyové a spol. :

35.          Každý právník ví, že čin jinak trestný, kterým někdo odvrací nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému trestním zákonem není podle trestního zákona trestný, pokud je čin spáchán v tzv. krajní nouzi, nebyla-li obrana zcela zjevně nepřiměřená způsobu útoku. Způsob nepřiměřeného útoku 400 ozbrojených příslušníků policie na Úřad vlády za vedení státního zástupce Ištvána nepřiměřenost obrany v krajní nouzi Jany Nagyové vylučuje.

36.          Každý právník ví, že bezpečnost státu podléhá nejvyšší ochraně podle Hlavy IX trestního zákona, ust.§ 309 až § 315, v rámci trestněprávní ochrany základů České republiky, stanovením nejvyšších trestních sazeb za ohrožení státu rozvracením ústavního zřízení.

37.          Každý právník ví, že podle zákona má být BIS podřízena Úřadu vlády. Úřad vlády za premiera Nečase řídila Jana Nagyová. Jana Nagyová měla ve své funkci na Úřadu vlády zákonnou pravomoc uložit BIS sledovat jakoukoliv osobu, která i mohla souviset s hrozbou pro bezpečnost státu.

38.          Jana Nagyová nevyužila zákonné pravomoci Úřadu vlády uložit sledování BIS. Namísto BIS se Jana Nagyová obrátila na vojenskou tajnou službu. Nabízí se jediné logické vysvětlení. Jana Nagyová s premierem Nečasem se před návštěvou Nečase v Rusku obávali ohrožení bezpečnosti státu zneužitím důvěry premiera v BIS. Premier Nečas zřejmě konečně začal tušit pro koho utajeně BIS pracuje, a tak se premiér Nečas stal hrozbou pro Jiřího Langa.

39.          Pokud jednala v krajní nouzi, krajní nouze trestní odpovědnost nejen Jany Nagyové, ale i představitelů vojenské rozvědky v případě ohrožení bezpečnosti státu podezřením na hrozbu zneužití důvěry premiera v BIS vylučuje. Jestliže by se jim dostalo ústavně konformní právní pomoci proti jejich politické perzekuci muselo by být jejich trestní stíhání neprodleně zastaveno. Nedostalo-li se jim ústavně konformní právní pomoci proti politické perzekuci jejich kriminalizací nasvědčuje to, že jejich právní zástupci nemají důvěru jen svých klientů.

40.          Trestné činy spáchané při výkonu pravomoci vojenskými představiteli byly v zájmu bezpečnosti státu od nepaměti v pravomoci vojenských orgánů činných v trestním řízení prověřených ke způsobilosti obrany bezpečnosti státu. Že státní zástupci mohou beztrestně protiústavně politicky perzekuovat účelovou kriminalizací i vojenské představitele armády České republiky svědčí o rozsahu hrozby pro bezpečnost státu zneužitím pravomoci orgánů činných v trestním řízení k protiústavní politické perzekuci nejsilnější koalice vzešlé z jediných svobodných voleb konaných v České republice v květnu 2010.  

 

K politické perzekuci premiera Nečase v ruském velmocenském zájmu :

41.          Nejen uvedené, ale i další skutečnosti nasvědčují podezření, že svržení koaliční vlády premiera Nečase po jeho návratu z Ruska je Putinovou pomstou za to, že Nečas splnil svojí ústavní povinnost, a odmítl se s Putinem „dohodnout“ patrně nejenom o Temelínu. Putinovi by se mnohem více hodilo podřídit utajeně Českou republiku Rusku pod vedením „pravice“.

42.          Jako takové je z právního hlediska svržení koaliční vlády vlastizrádným spolčením k rozvrácení ústavního zřízení České republiky v ruském zájmu na nastolení vlády „ústavní většiny“ za účasti KSČM a SPOZ počítačovým „přepracováním“ výsledku jediných voleb, které se nepodařilo v květnu 2010 počítačově „zpracovat“ podle „průzkumů“ agentur, vydávajících své průzkumy za veřejné mínění, které jakoby „nahrazuje vůli voličů“, a proto jsou sněmovní volby v květnu 2010 dosud jedinými svobodnými volbami v historii České republiky.

43.          Cílem politické perzekuce koalice zneužitím státní moci orgány činnými v trestním řízení je změna Ústavy. V mezinárodním kontextu k zahájení procesu rozpadu NATO vystoupením České republiky z NATO ve velmocenském zájmu Ruska. K dokončení „transformace“ České republiky jako trojského koně k ovládnutí celé EU vstupem Ruska do EU.

44.          Ve vnitrostátním kontextu k dokončení „transformace“ ODS pod vedením místopředsedy ODS Kuby. Místopředseda ODS Kuba byl podle všeho nastrčen Nečasovi BIS po politické perzekuci skandalizací a kriminalizaci exministra Kocourka za tak „hrůzný trestný čin“ jakým byla „nedohoda o majetku“ s bývalou manželkou. Kolik tisíc rozvedených manželů by muselo být ročně trestně stíháno, aby kriminalizace Kocourka nebyla diskriminací.

45.          Politickou perzekuci skandalizací a kriminalizací exministra Kocourka nemohl režírovat nikdo jiný než BIS. Skandalizace byla zahájena bezprostředně před přistáním letadla s emisarem Putina, místopředsedou ruské vlády Žukovem k jednání o Temelínu poté, co exministr Kocourek si dovolil vyjádřit svůj názor, že Temelín by neměli stavět Rusové (jak jinak než českou cestou, od čeho mají ruské tajné služby své české poskoky).      

 

K podezření na vlastizradu Ivo Ištvána a Jiřího Langa :

46.          V právním státě by nebyla protiústavně trestně stíhána Jana Nagyová a spol. V právním státě by bylo ústavní povinností Nejvyššího státního zástupce trestně stíhat Ivo Ištvána, Jiřího Langa a spol. A nikoliv za pouhé podezření z jen tak nějakého zneužití úřední pravomoci, ale za podezření ze zneužití úřední pravomoci k sabotáži ústavního zřízení v zájmu cizí ruské moci. Tedy za podezření z trestného činu vlastizrady, za který stanoví trestní zákon nejvyšší trestní sazbu. Protože Česká republika právním státem není má Ivo Ištván možnost se zaštiťovat prezidentem Zemanem. Je si nepochybně vědom, že „milost“ prezidenta republiky se mu může hodit.

47.          Rozdíl mezi Českou republikou a Ukrajinou je v tom, že na Ukrajině teprve z posledních voleb vzešlá koalice beztrestně kriminalizuje své předchůce, nyní již zase v opozici, za mandát udělený Tymošenkové voliči v předchozích volbách.

48.          Na rozdíl od Ukrajiny je Putinizace Evropy v České republice mnohem dál. V obavě, aby se výsledek svobodných voleb z května 2010 v důsledku nějaké nenadálé události neopakoval, orgány činné v trestním řízení pod legendou „boje proti korupci“ beztrestně kriminalizují představitelé koalice právě k tomu, aby dosáhli „reparátu“ přepsáním výsledků svobodných sněmovních voleb z května 2010 počítačovým „zpracováním“ příštích voleb.

49. Představitelé koalice v České republice jsou oproti Ukrajině beztrestně kriminalizováni za mandát udělený představitelům koalice voliči ve svobodných volbách v květnu 2010, a touto kriminalizací jsou politicky perzekuováni už v době, kdy výsledek svobodných voleb z května 2010 v České republice pořád ještě platí.

50.          Po rezignaci vlády Nečase je právě rozpuštění Sněmovny posledním aktem, který má výsledek svobodných voleb z května 2010 zcela neodvratně a trvale zrušit!!!

51.          Politickou perzekuci představitelů koalice kryje BIS „podezřením z korupce“. Politickou perzekuci představitelů koalice za to, že byli zvoleni v jediných svobodných volbách konaných v historii České republiky se tak snaží veřejnosti legendou o „boji proti korupci“ BIS zatajit. Podle zásady zloděj kříčí chyťte zloděje nechá BIS politickou perzekuci představitelů koalice, pro jejich mandát udělený jim voliči ve svobodných volbách, prostřednictvím orgánů činných v trestním řízení vydávat za „boj proti korupci“.

52.          Jasný vzkaz voličům. Volby nevolby. Zvolte si koho chcete. Nemáte šanci zvolit nikoho, z koho bychom nedokázali „kriminálníka“ udělat. Nenajdeme-li něco „lepšího“, tak alespoň za „nedohodu o majetku s exmanželkou“. Děsivý důsledek bohorovného přesvědčení orgánů činných v trestním řízení, že pokud slouží zkorumpovaným tajným službám, za zneužití pravomoci jim žádná odpovědnost nehrozí.

53.          Pokud poslanci sněmovny odhlasují rozpuštění sněmovny, aniž by sněmovna podmínila nové volby :

- zákazem počítačového „zpracování“ výsledků voleb,

- i se zákazem „zaokrouhlování“ (po „zaokrouhlení“ na jednotlivých stupních volebních

orgánů rozdíl až 8%),

- se zákazem „průzkumů“,

- s rozpuštěním BIS vedené experty KGB, či jejich odchovanci,

a s dohledem na regulernost voleb jedinou institucí, která snad ještě není pod kuratelou BIS, armády České republiky, mají poslanci sněmovny, kteří odmítají sloužit jako vlastizrádci neradostné vyhlídky.

54.          Poslance sněmovny, kteří se nebudou řídit hlasem „lidu“ určeným „průzkumy“ čeká po nástupu komunistů, a SPOZ do vlády kriminalizace. Za co? Třeba i za jednání, které nemůže být trestným činem, jako je „nedohoda o majetku s exmanželkou“. Kriminalizováni nebudou najednou. Postupně. Hromadná kriminalizace by vzbudila rozruch. Vůči zahraničí je zatím třeba brát ohled. Ještě je Česká republika vázána závazky nejen k EU, kde v Bruselu mají ruské tajné služby obrovský vliv. Je vázána zatím i k NATO, kde ruské tajné služby takový vliv zatím ještě nemají.

55.          Jakápak zásada Nullum crimen sine lege, zaručená všemi mezinárodními úmluvami o ochraně základních lidských práv. Není zločinu bez zákona. V ČR ani v případě ústavních činitelů už zásada Nullum crimen sine lege dávno neplatí. Je jen na soudech „nezávislých“ na Ústavě, koho všeho, a za co všechno „odsoudí“. Skutečnost, že mnohaletý „boj proti korupci“ orgánů činných v trestním řízení nepřinesl v kauze MUS odsouzení jediného miliardáře, svědčí proti komu je na rozdíl od Švýcarska, „boj proti korupci“ skutečně v České republice zaměřen. Nejen kauza MUS svědčí za všechny jiné důkazy.

56.          Oproti r.1948 čelí všichni poslanci, kteří odmítnou v zájmu „lidu“ svojí vlast zradit mnohem větší hrozbě. „Železná opona“, která by vlastenecky zaměřeným poslancům sněmovny zaručila ochranu proti politické perzekuci v zahraničí už není. V „Evropě práv občanů“ může kterýkoliv představitel, dokonce i ze státu z tak zvaného registru bezpečných zemí, beztrestně rozvracet mezinárodní systém ochrany politických uprchlíků proti jejich politické perzekuci, zaručený mezinárodními smlouvami, zneužitím pravomoci takových mezinárodních institucí jako je Europol, nebo Interpol.

57.          Stačí pod legendou obecné kriminality k politické perzekuci kohokoliv vydat mezinárodní zatykač. Jako jej k odvrácení své odpovědnosti za politickou perzekuci kriminalizací mého advokáta ve sporech s ČSSD, ústavního soudce JUDr. Ernesta Valka od r.2006 vládou Roberta Fica, která vyvrcholila vraždou Dr.Valka dne 8.11.2010 za vlády Ivety Radičové, nechal na mne nyní vydat Robert Fico na Slovensku. To nesmí Robertu Ficovi projít. Už jen proto, že „náhodou“ byla zpráva o vydání mezinárodního zatykače na mojí osobu vydána bezprostředně po dokončení rozbití sněmovní koalice BIS dne 8.8.2013. To si zaslouží nejen samostatnou tiskovou zprávu.

 

Závěrem :

58.          Pokud demokraticky orientovaní poslanci nejenom sněmovní koalice (hrozba civilizační agrese ruských tajných služeb nemá s politikou co dělat), odhlasují rozpuštění Sněmovny, bez záruky svobodných voleb zákazem počítačového zpracování výsledku budoucích voleb, je rozpuštění Sněmovny národní sebevraždou rovnající se demisi nekomunistických ministrů v r.1948. Zákaz počítačového zpracování výsledku voleb žádná vláda jakékoliv politické strany vzešlé z lumpenelity dosazené počítačovým zpracováním výsledku budoucích voleb neprosadí.

59.          Stejně jako po r.1948 hrozí, že svoboda voleb bude po další desetiletí již jen propagandistickou zástěrkou zakrývající bezpráví diktatury politických stran vládnoucích pod kuratelou Kremlu. S jediným rozdílem. Diktatura bezpráví pod kuratelou Kremlu bude na rozdíl od r.1948, jak se sluší na tajné služby tajná.

 

JUDr.Zdeněk Altner

 

advokát i když vyškrtnutý, a ožebračený, nyní navíc trestně stíhaný mezinárodním zatykačem, který po obsazení funkce Generálního prokurátora v rozporu s Ústavou SR, nechal k odvrácení své odpovědnosti za politickou perzekuci vyvrcholené nájemní vraždou ústavního soudce Dr.Valka vydat Robert Fico, přesto všechno však dosud nezávislý.

 

 

-------- Původní zpráva --------

 

Předmět:

informace k rozpuštění sněmovny

Datum:

Fri, 16 Aug 2013 16:48:34 +0200 (CEST)

Od:

Zdeněk Altner

Komu:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


Vážení,

 

už v r.2000 se mi dostalo "palmární odměny" trestním stíháním nikoliv jen za jednání, které podle zákona není trestné (Nullum crimen sine lege), ale za plnění zákonné povinnosti pod trestní odpovědností v případě jejího porušení. Za 13 let zkušeností si dokáži představit co Českou republiku čeká, bude-li dovršena diktatura tajně státem organizovaného zločinu mučením zneužíváním státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení (čl.7 odst.2 Listiny, Úmluva OSN proti mučení č.143/88 Sb.zák.). K nastolení diktatury stojí poslední překážka. Současné složení sněmovny. Po rozpuštění už všechny další volby budou počítačově "zpracovány" podle "průzkumů" vydávajících se za veřejné mínění.

 

Zdeněk Altner    

 

* * *

P.S.

Ve volbách do Sněmovny v roce 2010 jsem obdržel 57 hlasů, přes inzeráty v regionálním tisku na Příbramsku, Berounsku, Kladensku a v Praze, kdy mi mnohem více lidí slíbilo dát svůj hlas. Také mám silné pochybnosti o skutečně svobodných, nezávislých volbách. Ostatně v tak korupční zemi, kde je za peníze možné takřka vše může věřit skutečně svobodným volbám jen naivní člověk a idealista. Jestliže Ústavní soud SRN zakázal používání počítačů při volbách, tak by nepochybně u nás našel mnohem více důkazů k zákazu jejich používání. JUDr. Zdeňka Altnera znám roky, monitoroval jsem jeho soudy, nezákonné exekuce a šikanu různých forem, které byl a je stále vystaven. Proto nemám důvod o jeho slovech pochybovat, byť se s ním nemusím ve všech jeho názorech na příčiny a následky shodovat.

 

Jan Šinágl, 17.8.2013

* * *

 

Mandátní smlouva k získání vlastnického práva na Lidový dům, podepsaná za ČSSD Milošem Zemanem dne 2.5.1997. Dodržena nebyla, byť prezident Miloš Zeman tvrdí, že dohody dodržuje. Nedivme se, když stalinistický skanzen Haló noviny má takové sympatie prezidenta, že mu jako prvnímu médii sdělil exklusivní informaci. J.Š.

 

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.82 (11 Votes)