Podivné kampaně presidentského kandidáta Jana Fischera si všimli i na iDnes. Ušlo jim, pravda, několik drobností: třeba to, že poloviční obchodní podíl ve společnosti Media Master, s. r. o., která reklamu na pobočkách pošty prodává, s velkou pravděpodobností vlastní Fischerův sponsor Jaromír Soukup, i to, kolik by kandidát musel za svou reklamu zaplatit podle oficiálního ceníku: totiž s DPH něco dvacet čtyři miliony korun. Jak uvedla mluvčí Fischerovy kampaně Víšková, ten za plakátovou kampaň zaplatí jen něco přes 3,5 milionu korun. Skoro bych řekl, u vědomí všech místní realií a souvislostí, že tahle sleva rozhodně nebude zadarmo, a ve finále ji budeme splácet – i s úroky – my všichni…
Protizákonná volební kampaň Jana Fischera na pobočkách České pošty!
Volební plakát kandidáta na presidenta Jana Fischera byl právě odstraněn na České poště v Žebráku
Česká pošta: smlouva o Fischerově reklamě je tajná
Jak se dalo očekávat, Česká pošta, poskytující za luxusních cenových podmínek reklamu presidentskému kandidátu Janu Fischerovi, nechce o této své charitě veřejně hovořit, a proto mou žádost o informace raději odmítla. Samozřejmě podávám odvolání a jsem připraven bránit se i správní žalobou. A určitě se J. Fischera na tuto stránku jeho slušné a čestné volební kampaně, jakmile bude příležitost, zeptám.
Read more...