Střelba v židovském muzeu v Bruselu si vyžádala nejméně tři mrtvé - Nejméně 31 mrtvých a více než 90 zraněných při atentátu v Číně - Mediální boj o mešitu v Teplicích - Na území České republiky se nachází 6 mešit a 12 modliteben - Lukáš Lhoťan: ISLÁM & ISLÁMISMUS - Česká škola v roce 2050
… Nápor islamismu v České republice zesílil po 11. září 2001, kdy si západoevropské země uvědomily svou chybu v toleranci různých islamistických skupin podporovaných ze Saúdské Arábie a rozhodly se proti nim zakročit. Dochází tak k situaci, kdy jsou v západní Evropě určité osoby a organizace chápány jako extremistické, ale v České republice jsou propagovány islámskými nadacemi. Obdobné to je s islamistickým kapitálem, který je postupně vytlačován ze zemí, jako je Německo, Francie a Velká Británie, kdežto v České republice je mu ponecháváno prakticky svobodné působení….
Benjamin Kuras: Nově nastupující totalitní systém – Západ odhodil své principy a nahradil je sebebičováním, které přechází do sebezničení – Neomarxistický pochod evropskými institucemi – Vznik všudypřítomné politické korektnosti a multikolturalismu - Demontáš všeho klasicky západního – Reforma islámu se nekoná – Koná se útok na poslední zbytky civilizovanosti, které nám kdysi vyspělý Západ připomínají. ... Lukáš Lhoťan: ISLÁM & ISLÁMISMUS – PŘEDMLUVA
Přednáška Benjamina Kurase o nebezpečí Islámu v rámci tématu Rizika plného uznání Islámu v České republice, je alarmující. Stejně tak otřesné výpovědi exmuslimek Pavlíny Bitarové a Beátrice Radosa níže. Pořídil jsem i záběry publika bez toho abych si uvědomil, že mohu některé přítomné ženy zveřejněním jejich tváře ohrozit. Proto došlo ke zpoždění zveřejnění obou videí, abych mohl zajistit zneveřejnění záběrů veřejnosti.
* * *
* * *
Nemohu vůbec vyloučit, na základě osobní zkušenosti, že se mezi účastníky v řadách veřejnosti nacházeli i pravověrní Muslimové a Muslimky, nazývaní tzv. „Sluníčkáři“, coby rafinovaní provokatéři. Na místě je vždy opatrnost k tomu co tito lidé píší a říkají vám přesvědčivě do očí. Mohou lhát, mají to v krvi. Islám to povoluje.
Jan Šinágl, 26.5.2014
* * *
Lukáš Lhoťan: ISLÁM & ISLÁMISMUS
… Nápor islamismu v České republice zesílil po 11. září 2001, kdy si západoevropské země uvědomily svou chybu v toleranci různých islamistických skupin podporovaných ze Saúdské Arábie a rozhodly se proti nim zakročit. Dochází tak k situaci, kdy jsou v západní Evropě určité osoby a organizace chápány jako extremistické, ale v České republice jsou propagovány islámskými nadacemi. Obdobné to je s islamistickým kapitálem, který je postupně vytlačován ze zemí, jako je Německo, Francie a Velká Británie, kdežto v České republice je mu ponecháváno prakticky svobodné působení….
Vliv islamismu na islám v České republice je doposud nepříliš prozkoumaným tématem, kterému se mezi islamology prakticky nikdo nevěnuje. Je to dáno jednak problematičností neustálené definice, co to islamismus je, a také faktem, že početně malá muslimská komunita v Česku nedává nezasvěcenému pozorovateli příliš mnoho možností k poznání jejích vnitřních procesů. Jistou roli může hrát i skutečnost, že státní orgány, odborníci a další subjekty jsou v dosti nevýhodné pozici - ve snaze dodržet modus operandi Evropské unie nejsou v současné době schopni veřejně poukázat na islamistické pozadí nejznámějších organizací působících v Česku, neboť by pak přišli o jakýkoliv objekt, který by mohli prezentovat jako „umírněné“ muslimy. A tak se v Česku přehlíží skutečnost, že mnohé z organizací a osob označovaných za „umírněné“ muslimy uvnitř svých struktur a mimo pozornost veřejnosti propagují názory a postoje, které jsou jasným projevem extremismu, netolerance a islamismu.
Po více než 15 letech působení v muslimské komunitě jsem se společně s dalšími spolupracovníky rozhodl připravit tuto stručnou zprávu o stavu české muslimské komunity a působení islamistů mezi českými muslimy.
Osobně jsem sice přesvědčen, že současný stav není nijak radostný a vypovídá spíše o dosavadní prohře umírněných muslimů, avšak vývoj uvnitř muslimské komunity po prvním vydání této knihy v roce 2011 můj optimismus ohledně šanci umírněných muslimů vyhrát zápas nad těmi radikálními zchladil.
Za úspěch islamismu v České republice může i nezájem ze strany státních orgánů a politiků, kteří dlouhodobě přehlíželi působení islamistických emisarů, převážně ze Saúdské Arábie, nebo jim dokonce pomáhali v etablování se v České republice. V situaci, kdy je muslimská komunita příliš malá a finančně slabá a bez podpory umírněných muslimů ze strany Českého státu, se uvolňuje široké pole působnosti pro islamisty s téměř nevyčerpatelnými finančními zdroji ze Saúdské Arábie a od islamistických sponzorů, kteří považují za svou povinnost šířit v České republice své pojetí islámu.
Nápor islamismu v České republice zesílil po 11. září 2001, kdy si západoevropské země uvědomily svou chybu v toleranci různých islamistických skupin podporovaných ze Saúdské Arábie a rozhodly se proti nim zakročit. Dochází tak k situaci, kdy jsou v západní Evropě určité osoby a organizace chápány jako extremistické, ale v České republice jsou propagovány islámskými nadacemi. Obdobné to je s islamistickým kapitálem, který je postupně vytlačován ze zemí, jako je Německo, Francie a Velká Británie, kdežto v České republice je mu ponecháváno prakticky svobodné působení.
Je to možná způsobeno i skutečností, že islamisté působící v Česku využili svých kontaktů se státními orgány a pracovníky bezpečnostních složek ke svému krytí a zakrytí své skutečné ideologie a cílů. Bohužel zde dochází ke stejné chybě, které se dopustily jiné západoevropské země, totiž k přístupu: „pokud nevyzývají k útokům na naši zemi, necháme je zde působit výměnou za jejich spolupráci.“ Že tento přístup nakonec stejně selže, ukázaly atentáty z Londýna a Madridu, kdy mezi teroristy byli i spolupracovníci tajných služeb, což po teroristických útocích vedlo ke vzniku konspiračních teorií, že atentáty spáchali příslušníci tajných služeb a islamisté jsou v nich nevinně.
I postoj mnoha českých islamologů, kteří informují pouze o pozitivech, vede k zamlčováni negativních vlivů a procesů uvnitř muslimské komunity a šíření islamismu.
Pro mě jako bývalého muslima, který se duchovně s klasickým islámem ustanoveným Mohamedem před staletími v Arábii již rozešel v letech 2004-2006 a nějakou dobu se snažil ještě hledat útěchu v tzv. reformním islámu, není úplně jednoduché popsat, co se uvnitř české muslimské komunity děje a jaká je pravá tvář islámu hlásaná mezi muslimy. Jistou roli v tom hraje i fakt, že dle Mohameda má být každý kritik islámu a odpadlík od islámu zabit a takovýto akt je pro islám legitimní i na území mimo přímou kontrolu islámu.
Tedy z pohledu pevně věřícího muslima snažícího se poslouchat islám a Mohameda je správné jakýmkoliv způsobem ublížit nebo i zabít člověka, jako jsem já. Jenže se strachem se nedá žít věčně. Můžete mít strach, ale snažit se čelit zlu, nebo můžete mít strach a zbaběle se snažit dožít svůj život ještě jakž takž ve svobodné a neislamizované Evropě.
Snad Vám tato pilotní zpráva pomůže v pochopení historie a vývoje české muslimské komunity a působení islamismu v Česku.
Veškeré odkazy na webové stránky použité v této zprávě zobrazují jejich stav k 20. srpnu 2011.
Lukáš Lhoťan
Analytik Da Vinci Prague Institute o.s. a publicista
* * *
Otevřený dopis prof. Tomáše Halíka: Svobodu pro křesťanku Meriam Yehya Ibrahim Ishag!
Nebezpečí Islámu narůstá: Utajená přednáška exmuslimek v Praze
* * *
Nejméně 31 mrtvých a více než 90 zraněných při atentátu v Číně
Peking - Nejméně 31 obětí na životech si dnes vyžádal atentát na tržišti v ujgurské metropoli Urumči v severozápadní Číně. Více než 90 lidí utrpělo zranění. Podle agentury AP jde o nejkrvavější útok ze série incidentů připisovaných místním separatistům z řad radikálních muslimů. …
* * *
Střelba v židovském muzeu v Bruselu si vyžádala nejméně tři mrtvé
… Předseda Belgické ligy proti antisemitismu (LBCA) Joël Rubinfeld řekl, že incident je "teroristický čin"; vrah vešel do židovského muzea s úmyslem, sdělil AFP. Šéf Koordinačního výboru belgických židovských organizací Maurice Sosnowski přirovnal dnešní incident k více než dva roky staré střelbě ve Francii. Francouzský islamista Mohamed Merah tehdy před židovskou školou v Toulouse zabil tři děti a dospělého. …
* * *
Mediální boj o mešitu v Teplicích
… Nicméně poté, co se zprávy o chystané stavbě začaly objevovat v médiích, původně vítaný projekt získal postupně úplně nový rozměr. Vztažením místních událostí k mezinárodnímu společenskému dění a k mediálně budovenému obrazu „nebezpečí arabského terorismu“ vznikl poměrně silný tlak na veřejné mínění i na samotné zastupitele. Po několika měsících byl projekt uzavřen. Studie vznikla za finanční podpory Evropské unie v rámci programu Transition Facility.
http://www.migraceonline.cz/cz/e-knihovna/medialni-boj-o-mesitu-v-teplicich
* * *
Přehled mešit a modliteben v ČR
Mapa ukazuje nám známé mešity a modlitebny k 9. Únoru 2014. Modliteben je pravděpodobně více, neboť ne všechny jsou dostupné z veřejných nebo našich interních zdrojů. Pokud o nějaké další víte, dejte nám prosím vědět. Riziko výstavby další mešity hrozí i např v Karlových Varech.
http://www.czdl.cz/prehled-mesit-a-modliteben-v-cr/
* * *
Škola v roce 2050
První den po letních prázdninách r. 2050 v páté třídě jedné české základní školy učitel kontroluje přítomnost žáků:
"Mustafa El Ekh Zeri."
"Zde."
"Achmed El Cabul."
"Zde."
Kadir Sel Ohlmi."
"Zde."
"Mohammed End Ahrha."
"Zde."
"Mi Cha Elves Ely."
Ticho ...
"Mi Cha Elves Ely"
Nikdo se nehlásí ...
"Ješte jednou - Mi Cha Elves Ely!"
V zadní lavici vstane chlapeček a pípne:
"To bych moh bejt asi já, ale čte se to Michael Veselý."
Komentáře
user in his/her brain that how a user can understand it.
Therefore that's why this paragraph is great. Thanks!
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.